فنون اتصالات

ساخت وبلاگ

شرکت رایانه ای Hyperkin یک نوع دسته بازی برای گوشی های هوشمند ساخته است که به صورت غلاف گوشی را در بر میگیرد.

به گزارش صبحانه، شرکت Hyperkin که در زمینه گدجت ها و ابزار و وسایل بازی فعالیت میکند کار گیمرها یا به اصطلاح بازی خورها را راحت کرده است. گیمر ها عموما به دسته های بازی و علی الخصوص دکمه پیمایش چهارجهته آن عادت دارند تا بتوانند در حالت ایده آل خود بهترین بازی خود را ارائه دهند.
گیمرها این دسته بازی را از دست ندهند +عکس
حال با تولید جدید این شرکت به نام  Game Boy که به زیر گوشی وصل شده و آن را مثل غلاف در بر میگیرد میتوان همانند یک دسته بازی واقعی با آن بازی کرد. این شرکت امیداور است با منبع باز کردن کد های برنامه نویسی این ابزار توسعه دهندگان بازی های مختلف بتوانند آن را با بازی های خود هماهنگ کنند.

در حال حاضر این دسته بازی به قیمت 60 دلار پیش فروش شده است. این ابزار در حال حاضر برای گوشی های اندروید طراحی شده است و Hyperkin  در نظر دارد برای آیفون نیز این دسته بازی را طراحی کند.

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 230 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:46

چنین پردازنده ای برای انجام برخی امور موازی نظیر رمزگذاری، واکاوی داده های علمی و همچنین کدبندی ویدیوها می تواند کاربرد بسیار مناسبی داشته باشد و آن ها را با سرعت بالاتری انجام دهد.

به گزارش صبحانه، اگر پیگیر اخبار مرتبط با پیشرفت پردازنده ها هستند، احتمالاً تا کنون چیزی شبیه به این نشنیده اید: یک CPU از نوع KiloCore که از سوی دانشگاه کالیفرنیا توسعه یافته و همانطور که از نامش پیداست، به ۱۰۰۰ هسته مجهز شده است.
توسعه پردازنده ای با هزار هسته !

چنین پردازنده ای برای انجام برخی امور موازی نظیر رمزگذاری، واکاوی داده های علمی و همچنین کدبندی ویدیوها می تواند کاربرد بسیار مناسبی داشته باشد و آنها را با سرعت بالاتری انجام دهد.

از طرف دیگر به لطف وجود قابلیت از کار انداختن برخی هسته ها، این چیپ می تواند تا ۱۱۵ میلیارد دستورالعمل را در ۱ ثانیه انجام دهد. آن هم با مصرف ۰.۷ وات انرژی. به این شکل حتی می توان انرژی مورد نیاز این پردازنده را از طریق یک باتری AA تامین کرد.

البته باید اشاره کرد که به احتمال زیاد این چیپ تولید گسترده نخواهد داشت. دانشگاه کالیفرنیا با همکاری IBM، این پردازنده را با پروسه ساخت ۳۲ نانومتری تولید کرده اند که با استانداردهای کنونی این صنعت تطابق ندارد. در حال حاضر بیشتر پردازنده ها با تکنولوژی و فرایند ۱۴ نانومتری به تولید می رسند.

در حال حاضر می توان گفت که تولید چنین پردازنده ای و آزمایش موفقیت آمیز آن، می تواند در آینده راه را برای پردازنده های مجهز به هسته های بیشتر به دستگاه های مختلف باز کند. هرچند باید اشاره کرد که هسته های بیشتر، همواره به معنای افزایش سرعت نیست و برخی امور، با هسته های قدرتمند و کمتر، بهتر انجام می شوند.

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 214 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:46

اپل تا‌کنون توانسته محصولات پرطرفداری با نام‌های اختصاصی مانند iPod و iMac تولید کند. اما پرفروش‌ترین و موفق‌ترین محصول این کمپانی بدون شک iPhone است. جالب است بدانید نام تجاری آیفون قبل از عرضه توسط اپل نیز وجود داشته و شرکت‌های مختلفی محصولاتی با این نام تولید کرده‌اند.

به گزارش صبحانه، آیفون را می‌توان موفق‌ترین محصول اپل نامید. این کمپانی بزرگ بعد از تولید محصولاتی مانند آیپاد و آی‌مک، دست به تولید تلفن همراه زد و آیفون را در سال ۲۰۰۷ به صورت رسمی معرفی کرد. اما نکته‌ی جالب در مورد نام گوشی هوشمند اپل این است که قبل از عرضه‌ی آن، محصولات ارتباطی دیگری نیز به همین نام تولید و عرضه شده بودند.

اولین دستگاهی که با نام تجاری iPhone عرضه شد، یک تلفن اینترنتی بود که توسط یک شرکت مستقر در کالیفرنیا با نام InfoGear در سال ۱۹۹۸ معرفی شد. این تلفن نسبتا هوشمند هیچ شباهتی به تلفن‌های همراه هوشمند امروزی نداشت و یک تلفن رومیزی بود که به وب و ارسال ایمیل دسترسی داشت. اولین آیفون تاریخ مجهز به یک صفحه‌نمایش لمسی مقاومتی سیاه و سفید با رزولوشن ۴۸۰*۶۴۰ بود که یک قلم لمسی نیز داشت. از دیگر مشخصات این آیفون، صفحه‌نمایش QWERTY به همراه ۲ مگابایت رم بود که برای ذخیره‌ی ۵۰۰ آدرس ایمیل کافی بود. قیمت این آیفون نیز ۵۰۰ دلار بود و البته هزینه‌ی استفاده از اینترنت نیز به صورت جداگانه و ماهیانه محاسبه می‌شد. به طور حتم آیفون شرکت اینفوگیر از زمان خود جلوتر بود. این شرکت در سال ۱۹۹۹ یک مدل بهینه‌تر از این محصول ارائه کرد اما پس از آن تولید این iPhone متوقف شد.

اپل اولین شرکتی نیست که آیفون می‌فروشد

اوایل سال ۲۰۰۰، شرکت سیسکو که اکنون بزرگ‌ترین شرکت جهان در زمینه‌ی شبکه است، کمپانی InfoGear را خرید و بدین ترتیب برند iPhone یک مالک جدید پیدا کرد. سال ۲۰۰۶ بود که سیسکو بار دیگر برند آیفون را معرفی کرد و یک تلفن VoIP با نام Linksys iPhone به بازار عرضه کرد.

اما در سال ۲۰۰۷، استیو جابز در مجمع Macworld، آیفون شرکت اپل را معرفی کرد و سیسکو نیز به سرعت از این شرکت به خاطر نقض قوانین علائم تجاری شکایت کرد. البته این دعوای حقوقی قبل از عرضه‌ی آیفون اپل به بازار حل شد و دو شرکت توافق کردند که هر دو اجازه‌ی استفاده از برند آیفون را داشته باشند. البته از آن زمان، شرکت سیسکو دیگر محصولی با نام iPone معرفی نکرد و آیفون تبدیل به برند اختصاصی شرکت اپل شد.

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 240 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:46

نرم‌افزار محبوب تلگرام در نسخه اندروید به نسخه 3.10.1 به‌روزرسانی شد.

به گزارش صبحانه، بروزرسانی نسخه 3.10.1 نرم‌افزار تلگرام  تنها چند روز پس از نسخه 3.10. منتشر شده است.
 
تلگرام اعلام کرده در این بروزرسانی جدید مشکلات و باگ های نسخه قبل را حل کرده است.
 
بروزرسانی فوق را برای سیستم عامل اندروید از لینک‌ زیر دریافت کنید.
پیام‌رسان تلگرام برای رفع مشکلات بروز شد+ دانلود

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 233 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 1:46

بیشترین افزایش دستمزد و حقوق برای برنامه‌نویسان کامپیوتر است.

به گزارش صبحانه، آخرین تحقیق از میزان حقوق و دستمزد مدیران و متخصصان در 22 گروه شغلی نشان می‌دهد که برنامه‌نویسان کامپیوتر با 30 درصد افزایش دریافتی در سمت‌های مختلف در سال 94 نسبت به سال 93 بیشتر از سایر مشاغل افزایش حقوق سالانه داشته‌اند.همین گزارش اشاره می‌کند که دریافتی آن‌دسته از کارشناسان شبکه فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های دولتی 25 درصد و مدیر فناوری اطلاعات 12 درصد بالاتر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی است.

دریافتی خانم‌ها در مشاغل برنامه‌نویسی 20 درصد کمتر از دریافتی آقایان است و دریافتی افراد مسلط به زبان انگلیسی در مشاغل کارشناس شبکه و مهندس کامپیوتر به ترتیب 25 و 11 درصد بالاتر از افرادی است که به زبان انگلیسی تسلط ندارند.

همچنین متوسط دریافتی ماهانه مدیران عامل، هیأت‌مدیره شرکت‌های کامپیوتری و نرم‌افزاری 50 میلیون ریال است و کمترین متوسط دریافتی در این حوزه 12 و بیشترین آن 100 میلیون ریال است.

در ادامه، در جدول‌های مشخص شده ارقامی از حقوق ماهانه مهندسان کامپیوتر، سخت‌افزار و شبکه و طراح وب در رده‌های سازمانی مختلف آمده است.

بیشترین افزایش حقوق برای «برنامه‌نویسان»

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 221 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:21

، به نقل از تسنیم، محمد جواد آذری جهرمی در همین رابطه اظهار کرد: کاهش هزینه اینترنت داخلی اخیراً به صورت داوطلبانه از طریق چند شرکت اجرایی شد و آنها با تعامل به این مهم دست یافتند.


وی گفت: بر اساس آخرین آمار فقط در یکی از سرویس‌های ویدئویی کشور ما شاهد رشد 50 درصدی میزان مصرف را داشته‌ایم و شرکت ارائه دهنده این خدمت با افزایش 80 درصدی درآمد روبرو شده است.

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: این شرایط نشان می‌دهد که اجرایی شدن شبکه ملی اطلاعات، شکوفایی اقتصاد فناوری اطلاعات داخلی را به همراه خواهد داشت.

او گفت: برای اینکه بتوانیم اینترنت داخلی ارزان‌تری را به مشترکان ارائه دهیم همه فعالان زنجیره ارائه خدمات اینترنتی می‌بایست خدمات ارزان‌تری را ارائه دهند که این موضوع هم در شرکت ارتباطات زیرساخت و هم در شرکت مخابرات ایران کاهش قیمت رخ داد تا اینترنت داخلی به یک سوم قیمت برسد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به مصوبات اخیر کمیسیون تنظیم مقررات گفت: شرکت زیرساخت در شبکه انتقال لایه 2 تا 84 درصد، در شبکه انتقال لایه 3 تا 72 درصد و در سرویس اینترنت هم نزدیک به 40 درصد قیمت‌ها کاهش یافته است.

آذری جهرمی افزود: بنا بر درخواست کاربران، سرویس نامحدود DSL را خواهیم داشت که نرخ آن اعلام خواهد شد. مدل نهایی که کاربر با آن روبر خواهد شد سبدی است که به اندازه مصرف در برابر اینترنت بین‌المللی، اینترنت داخلی مجانی در اختیار خواهد داشت.

وی گفت: این شکل از تعرفه‌گذاری باعث خواهد شد که در زمینه سرویس‌های ویدئویی که در ایران زمینه بکری دارد، با رشد قابل توجهی روبرو شویم و نهادهایی مانند صداوسیما با رفع مشکلات قیمتی می‌توانند خدمات خود را در چارچوب نمایش خانگی مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات ارائه دهند.

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 240 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:21

امسال در جریان کنفرانس توسعه دهندگان اپل، 350 توسعه دهنده جوان بورسیه این شرکت را دریافت می کنند و در این میان، کوک اشاره ویژه‌ای هم به Anvitha Vijay توسعه دهنده 9 ساله دریافت کننده این بورسیه از کشور استرالیا داشت.

به گزارش صبحانه، کوک مورد بحث در جریان سخنرانی خود اعلام داشت که کدنویسی برای سیستم عامل موبایلی اپل آنقدر ساده است که حالا حتی یک دختربچه 9 ساله هم می تواند این کار را انجام دهد و با گفتن این جملات، بازاریابی برای iOS را به کمال خود رساند. اما این عبارت به هیچ وجه از قابلیت ها و توانمندی های Anvitha کم نمی کند چراکه به گفته کارشناسان او حتی از بزرگسالان هم بهتر کدنویسی می کند و اصول کار را می داند.
 
این کودک در مصاحبه‌ای که اخیرا با نشریه USA Today انجام داده اظهار داشته که برای رسیدن به جایگاه کنونی اش مسیری طولانی را طی کرده. نخستین اپلیکیشن او Smartkins Animals نام دارد و ظاهرا به بچه های کوچک مطالبی را در مورد حیوانات آموزش می دهد و قبل از این مصاحبه صدها بار دانلود شده است.
 
خانم Vijay در این مصاحبه گفته است: حضور در اینجا و ملاقات این تعداد آدم برایم مانند یک رویا بود. من فعلا قدم کوچکی را در راه کدنویسی برداشته ام و هنوز چیزهای زیادی هست که باید یاد بگیرم.
یک دختر 9 ساله کوچکترین برنامه‌نویس اپل شد+عکس
لازم است اشاره کنیم که این دختر خانم کدنویسی را در سن هفت سالگی و با کمک یوتوب و ویدئوهای آموزشی یاد گرفته و هدف اصلی اش از ساخت اپلیکیشنی که به آن اشاره کردیم هم آن بوده که خواهرش را با اسامی حیوانات آشنا کند.
 
او برای این منظور از Xcode استفاده نمود و حتی Swift که در واقع جدیدترین زبان برنامه نویسی شرکت ساکن کوپرتینو به حساب می آید را به کار نبرد. چون Vijay کمتر از سیزده سال دارد با استفاده از نام و موبایل مادرش اکانت آیتونز را ایجاد کرده و اپ طراحی شده را آپلود نمود.
 
در حال حاضر این دختر بچه روی ساخت اپلیکیشن دیگری برای دانش آموزان کار می کند که GoalsHi نام دارد و به دانش آموزان کمک می‌کند که اعتماد به نفس بیشتری در فضای کلاس پیدا کنند و برای این اپ جدید Vijay از زبان سویفت استفاده می کند.
 
جالب است بدانید که دختر کوچک استرالیایی برای خود بیزنس کارت دارد و روی آن اینطور نوشته است: من دوست دارم زندگی انسان ها را متحول کنم.

منبع: دیجیاتو

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 214 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:21

اینستاگرام اکنون به تعداد زیاد کاربران خود می‌بالد اما جالب است بدانید کاربران اینستاگرام در یک سال گذشته ۳۳ درصد کامنت و لایک کمتری داشته‌اند.

به گزارش صبحانه، به نقل از وب سایت فارنت، اینستاگرام اکنون به تعداد زیاد کاربران خود می‌بالد اما جالب است بدانید کاربران اینستاگرام در یک سال گذشته ۳۳ درصد کامنت و لایک کمتری داشته‌اند.
کاهش 33 درصدی آمار تعداد لایک‌ها و کامنت‌های اینستاگرام در یک‌سال گذشته

اکنون اینستاگرام بیشتر از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و هرگز به این اندازه محبوبیت نداشته است؛ اما افزایش تعداد کاربران باعث نشده تا میزان لایک‌ها و کامنت‌های اینستاگرام هم بیشتر شود. بر اساس گزارش‌ها، آمار تعداد لایک‌ها و کامنت‌های اینستاگرام در یک سال گذشته ۳۳ درصد کاهش داشته است. این گزارش‌‌ را موسسه تحقیقات شبکه‌های اجتماعی Quintly منتشر کرده است، این موسسه معتقد است تعامل کاربران با اینستاگرام روز به روز کمتر می‌شود.

بر اساس گزارش منتشر شده از جانب این موسسه، تفاوت چندانی میان آمار لایک‌ها و کامنت‌های کاربری که یک تا هزار دنبال کننده دارد، ایجاد نشده است؛ اما داستان برای کاربرانی که بیشتر از یک صد هزار دنبال کننده دارد تفاوت می‌کند و میزان لایک و کامنت این کاربران تا میزان ۳۶ درصد در سال گذشته کاهش داشته است. جالب اینجاست که در این گزارش هرچه میزان دنبال کننده کاربر بیشتر باشد درصد افت کامنت و لایک‌های وی نیز بیشتر می‌شود.

ناگفته نماند که با توجه به این آمار، باز هم تعامل کاربران با اینستاگرام نسبت به فیس‌بوک و توئیتر بیشتر است. یکی از دلایل این امر را می‌توان نمایش نامنظم تصاویر در تایم‌لاین دانست، روز به روز به حضور تعداد افراد مشهور و شرکت‌های معتبر در اینستاگرام بیشتر می‌شود و به همان اندازه نیز کاربران صفحه‌های این افراد را دنبال می‌کنند، این امر باعث می‌شود تایم‌لاین‌ کاربرهایی که بازدید کننده زیاد دارد، نامرتب نمایش داده شود.

کاهش 33 درصدی آمار تعداد لایک‌ها و کامنت‌های اینستاگرام در یک‌سال گذشته

از طرف دیگر افراد معمولی محتوای بیشتری در تایم‌لاین خود قرار می‌دهند، اما این محتوا باعث نمی‌شود که کاربران دنبال کننده‌ آنها نسبت به این محتوا عکس‌العمل نشان دهند. به این ترتیب میانگین تعامل با انتشار هر پست از جانب کاربران کاهش پیدا می‌کند. یکی دیگر از دلایل کاهش تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها را در اینستاگرام می‌‌توان جنبه تجاری بودن این شبکه اجتماعی دانست. حضور کار و کاسبی‌های مختلف در اینستاگرام باعث شده تا این شبکه ظاهر تجاری پیدا کند و با این حساب کاربران تمایلی به کامنت و لایک صفحه‌ها ندارند.

موسسه آماری Quintly به کاربرانی که تمایل دارند تعداد لایک و کامنت بیشتری را در پست‌های اینستاگرام داشته باشند، پیشنهاد می‌کنند در پست‌های خود سعی کنند برای بازدید کننده‌ها اعتماد سازی انجام دهند. برای نمونه اگر تصاویر را به صورت شخصی، با عنوان عکاس یا از جانب یک برند معتبر در اینستاگرام پست کنید، باعث می‌شود محتوای ایجاد شده حال و هوای گرم و دوستانه‌ای داشته باشد.

در پایان باید به این نکته نیز اشاره کرد که اینستاگرام الگوریتم نمایش تصاویر را در تایم‌لاین کاربران تغییر می‌دهد و با این حساب ممکن است آمار منتشر شده در آینده نسبت به آنچه امروز مشاهده می‌کنیم تفاوت داشته باشد.

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 229 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 1:54

اپل کِی می‌خواهد دومین نسل از ساعت‌های هوشمندش را معرفی کند؟ به نظر می‌رسد کم‌کم وقتش می‌رسد و این اتفاق تا پایان سال جاری میلادی می‌افتد.

به گزارش صبحانه، به نقل از مجله دیجی کالا، اپل کِی می‌خواهد دومین نسل از ساعت‌های هوشمندش را معرفی کند؟ ماه‌هاست که در این‌باره شایعات مختلفی را می‌شنویم اما از آن‌جا که اخیرا شاهد عرضه‌ی گسترده‌ی گجت‌های پوشیدنی متنوع در بازار هستیم، به نظر می‌رسد کم‌کم وقتش می‌رسد و این اتفاق تا پایان سال جاری میلادی می‌افتد.
پتنت‌های جدید از نسل دوم Apple Watch

اما اگر حدس و گمان‌ها درست باشد و اپل‌واچ جدید تا چندماه دیگر وارد بازار شود، چه ویژگی‌های جدیدی را در آن خواهیم دید؟ شاید دو تا از جدیدترین پتنت‌های اپل برای نسل دوم ساعت‌های هوشمندش بتواند در پاسخ این سوال به ما کمک کند. هریک از این دو پتنت خبر از یک ویژگی بالقوه‌ی جدید دراپل‌واچ ۲ می‌دهند.

یکی از فراگیرترین شایعات درباره ساعت‌های هوشمند آینده‌ی اپل، مربوط به قرار دادن دوربین روی این محصول است. درباره‌ی جای خالی دوربین روی انواع ساعت‌های هوشمند مدت‌هاست که صحبت می‌شود و شاید اپل اولین برندی باشد که این جای خالی را روی محصولاتش پر می‌کند. همچنان‌که در قسمت رابط کاربری دیاگرامی که در این‌جا مشاهده می‌کنیم حرف از وجود دوربین زده می‌شود.

پتنت‌های جدید از نسل دوم Apple Watch

از سوی دیگر در پتنت دوم ویژگی‌های جدیدی درخصوص کراون و دکمه‌های سخت‌افزاری می‌بینیم. البته موضوع اصلی کراون نیست؛ بلکه دکمه‌‌های جدیدی است که پیش‌ از این در اپل‌واچ ندیده‌ایم. در حال حاضر ساعت‌های هوشمند اپل را فقط با یک دکمه دیده‌ایم که در قسمت پایین کراون، در لبه‌ی سمت راست این ساعت هوشمند می‌بینیم. اما این پتنت دکمه‌های دیگری را هم در سمت چپ نشان می‌دهند. البته در این‌جا دیگر نشانی از دوربین نیست.

پتنت‌های جدید از نسل دوم Apple Watch

معلوم نیست کدام‌یک از این طرح‌ها قرار است به مرحله‌ی اجرا برسند البته اگر گزینه‌ای با عنوان «هیچ‌کدام» روی میز نباشد! چون همان‌طور که می‌دانید درمورد شرکت‌های بزرگی مثل اپل برای تولید هر محصول جدید تعداد زیادی پتنت ارایه می‌شود که بسیاری از آن‌ها هیچ‌گاه در قالب یک محصول نهایی تولید نمی‌شوند و به‌این‌ترتیب نمی‌توانیم با اطمینان درباره‌ی این دو پتنت نظر بدهیم.

فعلا بهتر است صبر کنیم تا در آینده (احتمالا نزدیک) شواهد بیش‌تری از ویژگی‌های جدید نسل دوم ساعت‌های هوشمند اپل به دست‌مان برسد.

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 236 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 1:54

خرید اینترنتی در ابتدا در آمریکا، چین و برخی از کشورهای اروپایی آغاز به کار کرد اما اکنون در بسیار از کشورها فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی راه‌اندازی شده است که در این میان فروشگاه‌های اینترنتی همچون آمازون، ای‌بی و علی‌بابا و…به شهرت جهانی دست‌یافته‌اند.

به گزارش صبحانه، با ظهور اینترنت و گسترش آن، پدیده‌های جدیدی به سبک زندگی ما وارد شده‌اند. به کمک اینترنت ارتباطات ساده‌تر شده و بدون رفت‌وآمد می‌توان بسیاری از امور را انجام داد. یکی از اموری که با فراگیری اینترنت سبک تازه‌ای به خود گرفته، خرید است. شاید در گذشته برای خرید وسایل مختلف مجبور بودیم فروشگاه‌های مختلف در سطح شهر را جست‌وجو کنیم و حتی به شهرهای دیگری برویم اما اکنون به کمک اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی به‌راحتی می‌توان تمام وسایل موردنیاز خود را حتی باقیمت مناسب‌تر تنها با یک کلیک و در خانه و یا محل کار خریداری کرد.
چقدر فرهنگ خرید اینترنتی داریم؟

خرید اینترنتی در ابتدا در آمریکا، چین و برخی از کشورهای اروپایی آغاز به کار کرد اما اکنون در بسیار از کشورها فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی راه‌اندازی شده است که در این میان فروشگاه‌های اینترنتی همچون آمازون، ای‌بی و علی‌بابا و…به شهرت جهانی دست‌یافته‌اند. در کشورمان نیز همانند سایر کشورها با گسترش اینترنت و افزایش سرعت و سهولت دست‌یابی به آن، وب‌سایت‌های اینترنتی بسیاری راه‌اندازی شده که در میان آن‌ها فروشگاه‌های اینترنتی فراوانی وجود دارند. فروشگاه‌ اینترنتی دی‌جی‌کالا مشهورترین وب‌سایتی است که کاربران ایرانی از آن‌ بیشتر از سایرین خرید می‌کنند و وب‌سایت‌های مشهور خارجی نیز در حال حاضر اجازه و امکان فعالیت در ایران را ندارند.

خرید اینترنتی امروزه در کشورهای پیشرفته به بخشی از سبک زندگی و فرهنگ عمومی مردم تبدیل‌ شده است؛ اما در کشورمان چطور؟!

آمارها چه می‌گویند؟

آمارهای رسمی منتشرشده خبر از رشد ۶۰ درصدی خرید اینترنتی در ایران طی چند سال گذشته دارد، اکثر خریداران فروشگاه‌های اینترنتی در ایران جوانان هستند و آمارهای غیررسمی نشان می‌دهد که مردان بیش از زنان از فروشگاه‌های اینترنتی خرید می‌کنند!

نکته جالب‌ توجه آن است که طبق آمار منتشرشده از جانب انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی ایران، فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرز ۹ هزار فروشگاه فراتر رفته است! هرچند گرایش کاربران ایرانی به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی کم‌کم در حال افزایش است اما طبق آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، از هر ۵ فروشگاه اینترنتی ۳ مورد از آن‌ها شکست می‌خورد (!) که این مسئله نشان‌دهنده این موضوع است که عموم مردم به خرید اینترنتی گرایش نداشته و هم چنان خرید از فروشگاه‌های سطح شهر به‌صورت سنتی را به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی ترجیح می‌دهند.

چرا عموم مردم به خرید اینترنتی گرایش ندارند؟

نیازی به آمار و ارقام نیست، نگاهی به اطراف خود بیاندازید چند درصد از اطرافیان دور و نزدیک شما اکثر اقلام موردنیاز خود را به‌صورت اینترنتی خریداری می‌کنند؟ مسلما افراد کمی در ذهنتان هستند که آن‌ها نیز معدود خریدهایی از فروشگاه‌های اینترنتی دارند؛ اما چرا باوجود فروشگاه‌های پرقدرت ایرانی همچنان عموم افراد خرید سنتی را به خرید اینترنتی ترجیح می‌دهند؟

سیستم توزیع نامناسب

هرچند برخی از فروشگاه‌های اینترنتی مشهور همچون دی‌جی‌کالا توانسته‌اند تا حدودی مشکلات مربوط به توزیع کالاها در سراسر ایران را حل کنند اما این حکایت برای اکثر فروشگاه‌های اینترنتی همچنان باقی است. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی از پست یا مؤسسات خصوصی برای ارسال کالاهای خود بهره می‌برند، سیستم‌های توزیعی که به دلیل هزینه‌های گران خود، خرید به‌صرفه‌ای را به ارمغان نمی‌آورند. فرض کنید کالایی با تخفیف مناسب برای خرید انتخاب کرده‌اید، اما باید مبلغی بیشتر از تخفیف را صرف هزینه ارسال کنید که چندان خوشایند نیست. درحالی‌که در بسیاری از فروشگاه‌های مشهور اینترنتی در جهان هزینه ارسال رایگان بوده و خرید اینترنتی صرفه اقتصادی بالایی دارد.

قیمت محصولات

یکی از عوامل بسیار مهمی که می‌تواند کاربران را به خریدهای اینترنتی ترغیب کند قیمت کالاهاست. درحالی‌که فروشگاه‌های اینترنتی مشهور دنیا در زمینه قیمت و خدمات متنوع با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی نتوانسته‌اند آن‌طور که بایدوشاید محصولات را با قیمت مناسب و به‌صرفه به مشتریان خود عرضه کنند و معدود فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی وجود دارند که قیمت کالاهای موجود در آن‌ها نسبت به بازار و فروشگاه‌های سطح شهر مناسب‌تر است.

خرید اینترنتی در ایران در حال آزمون‌وخطاست و تا تبدیل‌شدن به فرهنگ راه درازی را در پیش دارد. راهی که عموم مردم را به خرید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی ترغیب کند.

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 210 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 20:22

مدیر فناوری اطلاعات بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن از ارائه تسهیلات ویژه اینترنتی با سرعت مطلوب برای بازدید کنندگان این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش صبحانه، سید امین میرشفیعی، گفت: در بخش فناوری، خدماتی مبنی بر مشاوره و آموزش نصب و موضوعات رایانه ای و تلفن همراه با کمک کارشناسان فناوری اطلاعات ارایه می شود.همچنین تسهیلات مورد نیاز عموم مردم در نمایشگاه قرآن امسال ارائه خواهد شد.
اینترنت رایگان برای بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن

وی خاطرنشان کرد: اینترنت رایگان در اختیار عموم بازدیدکنندگان قرار می گیرد که برای استفاده از این خدمات عموم بازدید کنندگان می توانند با مراجعه به کمیته فناوری اطلاعات نمایشگاه واقع در طبقه فوقانی روبروی ستاد اجرایی با دریافت رمز یا استفاده از سیستم های آماده از این امکان بهرمند شوند.

میرشفیعی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با ارایه خدمات بیشتر، با توجه به شعار امسال نمایشگاه گامی بهتر به سوی فهم قرآن برداریم.

وی گفت: نام شبکه برای اتصال کاربران به اینترنت در فضای استقرار کمیته فناوری اطلاعات نمایشگاه، 'IT-Guest' است که کاربران به راحتی می توانند با انتخاب این SSID به اینترنت رایگان نمایشگاه متصل شوند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار می شود.

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 192 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 20:22

مشترکان تلفن همراه بسته به اپراتور ارائه‌دهنده خدمات و نوع سیم‌کارت خود در کشورهای متعددی از خدمات رومینگ بهره‌مند خواهند بود اما تعداد و پراکندگی این کشورها براساس شاخص‌های اشاره شده متفاوت است.

به گزارش صبحانه به نقل از ایسنا، براساس آمارهایی که به تازگی منتشر شده اپراتور اول ارتباطی کشور در حوزه رومینگ بین الملل برای سیم‌کارت‌های دائمی خود با ۱۱۴ کشور و در حوزه سیم‌کارت‌های اعتباری با ۳۲ کشور رومینگ دارد.

طبق آمارهایی که خرداد ماه سال جاری منتشر شده، شرکت ارتباطات سیار در عین حال با ۲۷۲ اپراتور خارجی برای سیم‌کارت‌های دائمی و با ۵۴ اپراتور برای سیم‌کارت‌های اعتباری قرارداد ارائه خدمات رومینگ دارد.

اما اپراتور دوم ارتباطی یا ایرانسل علاوه بر سیم‌کارت‌های دائمی و همراه خود در حوزه سیم‌کارت‌های دیتا نیز با کشورهای مختلفی به عقد قرار‌داد و امضای تفاهم‌نامه پرداخته است.

براین اساس ایرانسل در زمینه‌ی سیم‌کارت‌های دائمی با ۱۶۴ کشور، در خصوص سیم‌کارت‌های اعتباری با ۸۱ کشور و در ارتباط با سیم‌کارت‌های دیتا با ۱۲۵ کشور جهان همکاری در زمینه رومینگ دارد، اما اگر براساس تعداد اپراتورها در نظر گرفته شود ایرانسل برای سیم‌کارت‌های دائمی خود با ۴۲۱ اپراتور دنیا قرار‌داد ارائه‌ی خدمات رومینگ به امضاء رسانده است.

همچنین در ارتباط با سیم‌کارت‌های اعتباری این شرکت با ۱۳۹ اپراتور دنیا قرار‌داد ارائه خدمات رومینگ دارد که این رقم در حوزه سیم‌کارت‌های دیتا به ۳۱۷ اپراتور خارجی می‌رسد.

اپراتور سوم یا رایتل نیز طی سال‌هایی که از فعالیت‌اش می‌گذرد، موفق به عقد قرار‌داد رومینگ با ۵۰ کشور در حوزه سیم‌کارت‌های دائمی و با ۵۳ کشور در حوزه سیم‌کارت‌های اعتباری شده است. البته اگر تعداد اپراتورها را در نظر بگیریم، رایتل با ۶۸ اپراتور دنیا برای ارائه‌ی خدمات رومینگ به سیم‌کارت‌های دائمی خود قرار‌داد بسته و تعداد این اپراتورها در عرصه سیم‌کارت‌های اعتباری به ۷۴ اپراتور می‌رسد.

امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا، با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد را سرویس رومینگ بین‌الملل می‌گویند.

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 244 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 17:25

در چندین مورد، مطالبی پیرامون چگونگی حفاظت و صیانت از ارتباط اینترنتی به خصوص در بحث WiFi را تا کنون بررسی کرده‌ایم؛ اما این موضوع به قدری بااهمیت است که تأکید دوباره بر آن به هیچ ‌وجه گزافه‌گویی و بیهوده‌پردازی نیست. اکنون ابزاری را به شما معرفی می‌کنیم که‌ می‌توانید با آن به سادگی و بدون هیچ اطلاعات تخصصی سارقان ارتباط WiFi خود را دستگیر کنید.

به گزارش صبحانه، یک WiFi بدون محافظت و در واقع Unsecure یک مهمانی عالی برای همه کسانی است که اتفاقاً به دنبال چنین موقعیت‌هایی می‌گردند؛ از همسایه شما گرفته تا یک هکر، می‌توانند ارتباط اینترنتی وایرلس شما را به سرقت ببرند و ضمن کند کردن سرعت اینترنت شما و همچنین مصرف پهنای باند، اطلاعات شخصی شما را نیز بدزدند.
سارقان WiFi خود را به سادگی ناکام کنید +آموزش تصویری
 
حتی در بسیاری ‌موارد با ‌اقدامات امنیتی لازم برای Secure شدن WiFi هنوز هکر‌هایی هستند که با تلاشی کم، می‌توانند به وایرلس شما راه یابند. پیش از این در گزارشی، نرم‌افزاری را برای شناسایی دستگاه‌های متصل به WiFi معرفی کردیم. البته این ابزار برای کاربران غیر حرفه‌ای تا حدی سخت و درک آن دشوار بود – اینجا.
 
امروز قصد داریم ابزاری بسیار ساده اما فوق‌العاده کاربردی برای دستگیری سارقان ارتباط اینترنتی وایرلس، به شما معرفی کنیم؛ ابزاری که از کاربران عادی تا حرفه‌ای می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شود.

نام این ابزار WiFi Guard تولید شرکت SoftPerfect است که به شما در برقراری یک ارتباط اینترنتی وایرلس مطمئن کمک می‌کند. این ابزار برای هر سه سیستم عامل ویندوز، لینوکس و OS X منتشر شده است. این ابزار ساده، به شما فهرستی از دستگاه‌های متصل به WiFi را نمایش می‌دهد و دستگاه‌های آشنا از ناآشنا را جدا می‌سازد تا تشخیص سارق ارتباط برای شما آسان تر شود.
 
می‌توانید این ابزار را از وب‌سایت اصلی آن در اینجا دانلود کنید. بعد از نصب ابزار و اولین راه‌اندازی آن صفحه تنظیمات برای شما به نمایش در‌می‌آید که باید در آن، ابتدا درایور شبکه خود را انتخاب نمایید. در این صفحه همچنین تنظیمات دیگری از جمله برای اسکن دستگاه‌ها و عملکرد کلی برنامه وجود دارد که بهتر است آن‌ها را تغییر ندهید.
 

http://sobhanehonline.com/files/fa/news/1395/3/29/103422_481.png
 
بعد از انتخاب درایور صحیح، کافی است در پنجره اصلی ابزار بر دکمه Scan Now کلیک کنید تا ابزار همه دستگاه‌های متصل به شبکه را برای شما نمایش دهد. بعد از پایان اسکن، پیغامی نمایش داده می‌شود که گزارشی از دستگاه‌های نا‌شناس متصل به شبکه است. این دستگاه‌ها با یک آیکون قرمز رنگ مشخص می‌شوند.
http://sobhanehonline.com/files/fa/news/1395/3/29/103421_807.png
 
البته نا‌شناس بودن این دستگاه‌ها به این معنا نیست که آن‌ها سارقان ارتباط اینترنتی شما هستند. ممکن است دستگاه‌های در واقع آشنا در این فهرست برای شما به عنوان نا‌شناس نمایش داده شود که در این صورت کافی است، ‌روی آن‌ها دو بار کلیک ‌و در پنجره Properties گزینه I Know this Computer or device را انتخاب کنید.
http://sobhanehonline.com/files/fa/news/1395/3/29/103420_867.png
 
به این ترتیب، فهرستی از همه دستگاه‌های متصل به شبکه دارید که می‌توان به سادگی بر اساس آن اتصال‌های غیرمجاز به شبکه را شناسایی کرد. همچنین این نرم‌افزار در بازه زمانی معین‌‌ در تنظیمات ـ پیش‌فرض هر سی دقیقه یک‌ بار ـ دوباره شبکه را ‌‌اسکن می‌کند تا چنانچه دستگاه نا‌شناسی یافت شود، گزارش آن را به شما بدهد.
 
همان‌ گونه که می‌بینید، این ابزار بسیار ساده است و به راحتی شما را در جریان مجموع ارتباطات موجود بر روی شبکه قرار می‌دهد. در صورت وجود یک دستگاه نا‌شناس، بهترین کار این است که سریع‌‌ تنظیمات مودم خود را تغییر داده و به ویژه گذر واژه را از نو تعریف کنید. نسخه ویندوز این ابزار را می‌توانید از لینک زیر دانلود کرده یا برای دانلود آن برای هر سه سیستم عامل به وب سایت اصلی آن بروید.

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 202 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 17:25

«شائومی می 5» در حال حاضر محبوب‌ترین گوشی هوشمند به انتخاب چینی‌ها است.

به گزارش صبحانه، با انتشار لیست جدید محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند چین مشخص شد گوشی Xiaomi Mi 5 بیشتر از سایر گوشی‌ها فعلاً در چین طرفدار دارد.

این گوشی چینی جدیدترین سخت‌افزارها ازجمله پردازنده اسنپ دراگون 820، 3 یا 4 گیگ رم، حسگر اثرانگشت و دوربین سلفی باکیفیت را در خود جای‌داده است و کاربران به‌جای پرداخت 800 دلار برای خرید گوشی برتر، ترجیح می‌دهند با نصف قیمت اما همان مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را بخرند.

اما جایگاه دوم در بین محبوب‌ترین ها نیز از آنِ همین کمپانی با گوشی «رد می نوت 3» است که در کنار گوشی Mi Max در فهرست 10 گوشی محبوب چینی‌ها جای گرفته‌اند.

گفتنی است این لیست هرماه آپدیت می‌شود و با ورود قریب الوقوع وان پلاس 3 ممکن است اوضاع به نفع گوشی جدید تغییر کند.

نکته جالب حضور گوشی گلکسی اس 7 اج است که به‌عنوان گوشی خارجی در رده پنجم محبوب‌ترین ها جا خوش کرده است.

دو سازنده دیگر چینی  یعنی اوپو و میزو نیز نامشان در فهرست 10 گوشی محبوب دیده می‌شود.

محبوب‌ترین گوشی‌‌های هوشمند چینی‌ها +جدول

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 245 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 17:25

در راهنمای خرید امروز می‌خواهیم بهترین گوشی‌های هوشمند (مجهز به سیستم عامل اندروید) بازار در رنج قیمتی 200 تا 500 هزار تومان را برای شما معرفی کنیم.

 گروه فناوری صبحانه؛ امروزه خرید یک گوشی موبایل کار بسیار سختی است. شاید شما بدانید که چه قیمتی را برای یک گوشی می خواهید بپردازید اما به علت تنوع زیادی که در بازار وجود دارد به طور حتم انتخاب مناسب‌ترین گوشی کار سختی است. در راهنمای خرید صبحانه ما می‌خواهیم بهترین گوشی‌های موبایل در رنج های مختلف قیمتی را برای شما معرفی کنیم تا اینکه اگر قصد خرید یک گوشی مناسب را دارید با این راهنمای خرید در دسته قیمت مورد نظر خود چرخی زده و مناسب‌ترین گوشی برای خودتان را پیدا کنید.

در راهنمای خرید امروز می‌خواهیم بهترین گوشی‌های هوشمند (مجهز به سیستم عامل اندروید) بازار در رنج قیمتی 200 تا 500 هزار تومان را برای شما معرفی کنیم.

1 - Samsung Galaxy J1 Ace Duos

گلکسی J1 نخستین گوشی از سری J سامسونگ بود. در این گوشی می‌توانید از سیم‌کارت‌های پرسرعت 4G برای استفاده از اینترنت بهره ببرید.نمایشگری با فناوری سوپرامولد با همان رزولوشن 800 در 480 و اندازه‌ی 4.3 اینچی است. این نمایشگر، تراکم پیکسلی 217 پیکسل بر اینچ دارد و فاقد هر گونه محافظ در برابر خط‌ و‌خش است. همچنین امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و رادیو در این گوشی وجود دارد. استفاده از سخت‌افزار 64 بیتی یکی دیگر از برتری‌های این گوشی است. در این گوشی از تراشه‌ی مدل PXA1908 تولیدی شرکت مارول استفاده شده است. روی این تراشه‌ی 64 بیتی، چهار هسته‌ی پردازنده‌ی کورتکس A53 با قدرت پردازش 1.3 گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی Vivante GC7000UL به همراه 768 مگابایت رم قرار دارد. برای این گوشی نیز حافظه‌ی داخلی 4 گیگابایتی در نظر گرفته ‌شده است؛ البته امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی هم در این گوشی فراهم است. یک دوربین 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربینی 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته‌ شده است. دوربین اصلی این گوشی قادر است با حداکثر کیفیت HD فیلم‌برداری کند. سامسونگ از یک باتری قابل تعویض 1900 میلی آمپر‌ساعتی برای J1 نسل جدید استفاده کرده که می‌تواند انرژی لازم را تا 10 ساعت مکالمه در شبکه‌ی 3G تأمین کند.

حدود قیمت: 350 هزار تومان با گارانتی

بهترین گوشی‌های هوشمند با قیمت 200 تا 500 هزار تومان

2 - Huawei Honor 4C Dual SIM

در نگاه اول به آنر 4C  می‌توان دریافت که هوآوی در طراحی این گوشی، به طرز مشهودی از برادر بزرگتر آن یعنی آنر 4X الهام گرفته است. این گوشی هوشمند که دارای صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت HD است که از تکنولوژی IPS بهره می‌برد از دیگر نقاط قوت این گوشی می‌توان از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس 1.2GH  ، رم 2 ، حافظه داخلی 8 گیگابایت، دوربین 13مگاپیکسل  و دوربین سلفی 5مگاپیکسل نام برد. این گوشی با اندروید 4.4 کیت کت به بازار عرضه می‌شود.

حدود قیمت: 469 هزار تومان با گارانتی

بهترین گوشی‌های هوشمند با قیمت 200 تا 500 هزار تومان

3 – ZTE Nubia Z5s mini

از این میان گوشی «زدتی‌ای نوبیا Z5s مینی» (ZTE Nubia Z5s mini NX404H) در کنار سخت‌افزاری رده‌بالا، ظاهری زیبا را هم با خود به همراه آورده است. نمایشگری 4.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 که تراکم 312 پیکسل بر اینچ دارد، برای این گوشی در نظر گرفته شده است. استفاده از تراشه‌ی 32 بیتی اسنپ‌دراگون 400 در این گوشی باعث شده تا خیال کاربرانش از پردازش‌های نسبتاً سنگین هم راحت باشد. روی این تراشه، پردازنده‌ی اصلی 4 هسته‌ای کورتکس A7 و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 305 قرار گرفته‌اند. استفاده از دو گیگابایت رم هم برای این گوشی مطلوب به نظر می‌رسد. این گوشی تک سیم‌کارتِ است و از شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند. برای نوبیا Z5s مینی 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده، البته امکان افزایش این حافظه تا حجم 32 گیگابایت به کمک کارت حافظه وجود دارد. امکان استفاده از فن‌آوری‌های ارتباطی دیگری نظیر Wi-Fi و بلوتوث هم در این گوشی وجود دارد. برای نوبیا Z5s مینی دو دوربین با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی انتخاب شده‌اند. دوربین اصلی که با فلشی از نوع LED همراه شده، می‌تواند ویدیوهایی با رزولوشن 1920 در 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند. این دوربین امکان ثبت تصاویر HDR و پاناروما را هم به کاربرش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به ضخامت 7.6 میلی‌متری، وزن 120 گرمی و جنس پلاستیکی‌اش اشاره کرد. همچنین این گوشی با اندروید جیلی‌بین نسخه‌ی 4.2.2 به بازار عرضه شده است. باتری 2000 میلی‌آمپری از نوع لیتیوم-یون برای تغذیه این گوشی کم به نظر می‌رسد و فقط می‌تواند انرژی لازم برای 6 ساعت مکالمه با این گوشی فراهم کند.

حدود قیمت: 319 هزار تومان با گارانتی

بهترین گوشی‌های هوشمند با قیمت 200 تا 500 هزار تومان

4 – Galaxy S III mini

نسخه مینی یک پرچمدار قدیمی می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای ارزان پسندان باشد. صفحه نمایش گوشی 4 اینچی است و یک پردازنده دو هسته‌ای 1 گیگاهرتزی فرامین ارسالی از صفحه نمایش را تجزیه و تحلیل می‌کند. رم گوشی 1 گیگابایت است و در پشت گوشی به دوربین 5 مگاپیکسلی قرار دارد.

حدود قیمت: 450 هزارتومان با گارانتی

5 - Galaxy J1

خانواده J گوشی‌هایی هستند که به تازگی توسط سامسونگ معرفی و وارد بازار شده‌اند. هدف این خانواده کسانی است که به دنبال گوشی های هوشمند ارزان قیمت و با کیفیت هستند. صفحه نمایش اندازه‌ای 4.3 اینچی داشته و یک پردازنده 2 هسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتزی آن را پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی گوشی 4 گیگابایت است که می‌توان با استفاده از کارت حافظه خارجی تا 128 گیگابایت میزان این حافظه را می‌توان افزایش داد. دوربین گوشی کیفیت 5 مگاپیکسلی داشته و سیستم عامل اندروید 4.4.4 است.

حدود قیمت: 330 هزارتومان با گارانتی

6 – LG L Fino

L Fino از آن دست گوشی‌هایی است که علاقه زیادی به آن داریم. کلید‌های کنترلی گوشی در پشت آن قرار دارند که ال جی از این طراحی در گوشی‌های پرچم‌دار خود استفاده می‌کرده است. صفحه نمایش گوشی 4.5 اینچی است و سیستم عامل آن اندروید 4.4.2 است. پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز بوده و رم گوشی 1 گیگابایت در اختیار کاربر قرار می‌دهد. دوربین اصلی گوشی کیفیت خوب 8 مگاپیکسلی داشته و یک باتری 1900 میلی‌آمپری از این گوشی پشتیبانی می کند.

حدود قیمت: 385 هزار تومان با گارانتی

7 – Desire 310

یک گوشی ارزان و زیبا از اچ تی سی را با هم می‌بینیم. صفحه نمایش این گوشی زیبا اندازه بزرگ 4.5 اینچی داشته و اندروید 4.2.2 روی آن به صورت پیش‌فرض نصب است. پردازنده استفاده شده در این گوشی 4 هسته‌ای است و در نهایت سرعت خود می‌تواند فرکانس 1.3 گیگاهرتز را برای کاربر به همراه بیاورد. دوربین اصلی 5 مگاپیکسل و باتری ظرفیت 2000 میلی‌آمپری دارد.

حدود قیمت: 300 هزار تومان با گارانتی

8 – Desire 516

یک گوشی زیبای دیگر از اچ تی سی که مهارت خاصی در طراحی گوشی‌های هوشمند دارد. این گوشی اندازه صفحه نمایش 5 اینچی دارد که برای یک گوشز ارزان قیمت یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. پردازنده 4 هسته‌ای است و نسخه 4.2.2 اندروید به صورت پیش‌فرض روی گوشی نصب است. حافظه داخلی گوشی 4 گیگابایت وامکان استفاده از کارت حافظه خارجی تا 32 گیگابایت نیز وجود دارد.

حدود قیمت: 415 هزار تومان با گارانتی

9 – Ascend Y330

هوآوی در ساخت گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت تبحر دارد. Y330 صفحه نمایشی 4 اینچی دارد. سیستم عامل گوشی اندروید 4.2 است و پردازنده استفاده شده در گوشی 2 هسته‌ی است. رم گوشی 512 مگابایت و حافظه داخلی آن 4 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 32 گیگابایت در آن قرار دارد.

حدود قیمت: 225 هزار تومان با گارانتی

10 - Ascend Y600

Y600 گوشی ارزان قیمتی است که صفحه نمایشی 5 اینچی دارد. این گوشی یک پردازنده 2 هسته‌ای دارد که فرکانس آن 1.3 گیگاهرتز است. سیستم عامل این هوشمند اندروید 4.2 بوده و دوربینی که در پشت آن قرار دارد کیفیت 5 مگاپیکسلی دارد.

حدود قیمت: 285 هزار تومان با گارانتی

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 203 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 9:54

همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی با مشارکت تمامی دستگاه‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی در مهر ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش صبحانه، ابراهیم نیک آیین، دبیر اجرایی همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی در نشست نمایندگان سازمان‌های مرتبط برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: محورهای این همایش فضای مجازی و مربیان در پیشگیری از آسیب‌ها، فضای مجازی و تبعات روانی و اجتماعی، فضای مجازی هویت یابی و فرهنگ پذیری، روابط بین نسلی و فضای مجازی و نهاد خانواده است.
همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی

وی ادامه داد: فضای مجازی و زنان، مدل‌های مداخله در ارتقای امنیت و بهره‌وری در فضای مجازی، فنون و رویکردهای تحقیقی در فضای سواد دیجیتال و فضای مجازی و سیاستگذاری در فضای مجازی دیگر محورهای این همایش هستند.

دبیر اجرایی همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی خواستار همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های فضای مجازی شد و اظهار کرد: خواستار سهم خواهی علمی از سوی مراجع ذیربط هستیم و  از نظرات و پیشنهادات لازم برای ارتقاء کیفیت آن استقبال می‌کنیم.

نیک آیین تصریح کرد: برگزاری این همایش مشارکتی خواهد و تمامی سازمان‌های کنشگر در آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی می‌توانند تعهدات خود را مدنظر قرار دهند.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از 120 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که از میان آنها 50 مقاله برگزیده شده است و امکان انتشار این مقالات نیز در آینده‌ای نزدیک وجود دارد.

همچنین در پایان این نشست قرار بر این شد که اتاق فکری میان برگزار کنندگان و مشارکت دهندگان این همایش برگزار شود تا در زمینه رشد علمی بحث و تبادل نظر صورت پذیرد. این همایش به همت بنیاد پیشگیری و ارتقاء سلامت دنیای آینده و با مشارکت سازمان بهزیستی، معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشگاه علامه طباطبایی، بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشکده علوم اجتماعی، پلیس فتا و جمعی از سازمانهای مردم نهاد برگزار خواهد شد.

در پایان این نشست تمامی نمایندگان مشارکت کننده در این همایش متعهد می‌شوند تا تعهداتی همچون برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی، نمایش فیلم و انیمیشن‌های آسیب‌های اجتماعی، انتشار مقالات، حمایت‌های معنوی از همایش و استمرار همایش‌هایی از این دست را برعهده بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 235 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 9:54

چرا در تلگرام (Telegram) ریپورت می‌شویم؟ / تمام دلایل ریپورت شدن و نحوه خروج از ریپورت به همراه نرم افزارهای آن را در این مطلب به شما آموزش می دهیم.

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 201 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 9:54

در راهنمای خرید امروز می‌خواهیم بهترین گوشی‌های هوشمند (مجهز به سیستم عامل اندروید) بازار در رنج قیمتی 200 تا 500 هزار تومان را برای شما معرفی کنیم.

 گروه فناوری صبحانه؛ امروزه خرید یک گوشی موبایل کار بسیار سختی است. شاید شما بدانید که چه قیمتی را برای یک گوشی می خواهید بپردازید اما به علت تنوع زیادی که در بازار وجود دارد به طور حتم انتخاب مناسب‌ترین گوشی کار سختی است. در راهنمای خرید صبحانه ما می‌خواهیم بهترین گوشی‌های موبایل در رنج های مختلف قیمتی را برای شما معرفی کنیم تا اینکه اگر قصد خرید یک گوشی مناسب را دارید با این راهنمای خرید در دسته قیمت مورد نظر خود چرخی زده و مناسب‌ترین گوشی برای خودتان را پیدا کنید.

در راهنمای خرید امروز می‌خواهیم بهترین گوشی‌های هوشمند (مجهز به سیستم عامل اندروید) بازار در رنج قیمتی 200 تا 500 هزار تومان را برای شما معرفی کنیم.

1 - Samsung Galaxy J1 Ace Duos

گلکسی J1 نخستین گوشی از سری J سامسونگ بود. در این گوشی می‌توانید از سیم‌کارت‌های پرسرعت 4G برای استفاده از اینترنت بهره ببرید.نمایشگری با فناوری سوپرامولد با همان رزولوشن 800 در 480 و اندازه‌ی 4.3 اینچی است. این نمایشگر، تراکم پیکسلی 217 پیکسل بر اینچ دارد و فاقد هر گونه محافظ در برابر خط‌ و‌خش است. همچنین امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و رادیو در این گوشی وجود دارد. استفاده از سخت‌افزار 64 بیتی یکی دیگر از برتری‌های این گوشی است. در این گوشی از تراشه‌ی مدل PXA1908 تولیدی شرکت مارول استفاده شده است. روی این تراشه‌ی 64 بیتی، چهار هسته‌ی پردازنده‌ی کورتکس A53 با قدرت پردازش 1.3 گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی Vivante GC7000UL به همراه 768 مگابایت رم قرار دارد. برای این گوشی نیز حافظه‌ی داخلی 4 گیگابایتی در نظر گرفته ‌شده است؛ البته امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی هم در این گوشی فراهم است. یک دوربین 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربینی 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته‌ شده است. دوربین اصلی این گوشی قادر است با حداکثر کیفیت HD فیلم‌برداری کند. سامسونگ از یک باتری قابل تعویض 1900 میلی آمپر‌ساعتی برای J1 نسل جدید استفاده کرده که می‌تواند انرژی لازم را تا 10 ساعت مکالمه در شبکه‌ی 3G تأمین کند.

حدود قیمت: 350 هزار تومان با گارانتی

بهترین گوشی‌های هوشمند با قیمت 200 تا 500 هزار تومان

2 - Huawei Honor 4C Dual SIM

در نگاه اول به آنر 4C  می‌توان دریافت که هوآوی در طراحی این گوشی، به طرز مشهودی از برادر بزرگتر آن یعنی آنر 4X الهام گرفته است. این گوشی هوشمند که دارای صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت HD است که از تکنولوژی IPS بهره می‌برد از دیگر نقاط قوت این گوشی می‌توان از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس 1.2GH  ، رم 2 ، حافظه داخلی 8 گیگابایت، دوربین 13مگاپیکسل  و دوربین سلفی 5مگاپیکسل نام برد. این گوشی با اندروید 4.4 کیت کت به بازار عرضه می‌شود.

حدود قیمت: 469 هزار تومان با گارانتی

بهترین گوشی‌های هوشمند با قیمت 200 تا 500 هزار تومان

3 – ZTE Nubia Z5s mini

از این میان گوشی «زدتی‌ای نوبیا Z5s مینی» (ZTE Nubia Z5s mini NX404H) در کنار سخت‌افزاری رده‌بالا، ظاهری زیبا را هم با خود به همراه آورده است. نمایشگری 4.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 که تراکم 312 پیکسل بر اینچ دارد، برای این گوشی در نظر گرفته شده است. استفاده از تراشه‌ی 32 بیتی اسنپ‌دراگون 400 در این گوشی باعث شده تا خیال کاربرانش از پردازش‌های نسبتاً سنگین هم راحت باشد. روی این تراشه، پردازنده‌ی اصلی 4 هسته‌ای کورتکس A7 و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 305 قرار گرفته‌اند. استفاده از دو گیگابایت رم هم برای این گوشی مطلوب به نظر می‌رسد. این گوشی تک سیم‌کارتِ است و از شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند. برای نوبیا Z5s مینی 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده، البته امکان افزایش این حافظه تا حجم 32 گیگابایت به کمک کارت حافظه وجود دارد. امکان استفاده از فن‌آوری‌های ارتباطی دیگری نظیر Wi-Fi و بلوتوث هم در این گوشی وجود دارد. برای نوبیا Z5s مینی دو دوربین با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی انتخاب شده‌اند. دوربین اصلی که با فلشی از نوع LED همراه شده، می‌تواند ویدیوهایی با رزولوشن 1920 در 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند. این دوربین امکان ثبت تصاویر HDR و پاناروما را هم به کاربرش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به ضخامت 7.6 میلی‌متری، وزن 120 گرمی و جنس پلاستیکی‌اش اشاره کرد. همچنین این گوشی با اندروید جیلی‌بین نسخه‌ی 4.2.2 به بازار عرضه شده است. باتری 2000 میلی‌آمپری از نوع لیتیوم-یون برای تغذیه این گوشی کم به نظر می‌رسد و فقط می‌تواند انرژی لازم برای 6 ساعت مکالمه با این گوشی فراهم کند.

حدود قیمت: 319 هزار تومان با گارانتی

بهترین گوشی‌های هوشمند با قیمت 200 تا 500 هزار تومان

4 – Galaxy S III mini

نسخه مینی یک پرچمدار قدیمی می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای ارزان پسندان باشد. صفحه نمایش گوشی 4 اینچی است و یک پردازنده دو هسته‌ای 1 گیگاهرتزی فرامین ارسالی از صفحه نمایش را تجزیه و تحلیل می‌کند. رم گوشی 1 گیگابایت است و در پشت گوشی به دوربین 5 مگاپیکسلی قرار دارد.

حدود قیمت: 450 هزارتومان با گارانتی

5 - Galaxy J1

خانواده J گوشی‌هایی هستند که به تازگی توسط سامسونگ معرفی و وارد بازار شده‌اند. هدف این خانواده کسانی است که به دنبال گوشی های هوشمند ارزان قیمت و با کیفیت هستند. صفحه نمایش اندازه‌ای 4.3 اینچی داشته و یک پردازنده 2 هسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتزی آن را پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی گوشی 4 گیگابایت است که می‌توان با استفاده از کارت حافظه خارجی تا 128 گیگابایت میزان این حافظه را می‌توان افزایش داد. دوربین گوشی کیفیت 5 مگاپیکسلی داشته و سیستم عامل اندروید 4.4.4 است.

حدود قیمت: 330 هزارتومان با گارانتی

6 – LG L Fino

L Fino از آن دست گوشی‌هایی است که علاقه زیادی به آن داریم. کلید‌های کنترلی گوشی در پشت آن قرار دارند که ال جی از این طراحی در گوشی‌های پرچم‌دار خود استفاده می‌کرده است. صفحه نمایش گوشی 4.5 اینچی است و سیستم عامل آن اندروید 4.4.2 است. پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز بوده و رم گوشی 1 گیگابایت در اختیار کاربر قرار می‌دهد. دوربین اصلی گوشی کیفیت خوب 8 مگاپیکسلی داشته و یک باتری 1900 میلی‌آمپری از این گوشی پشتیبانی می کند.

حدود قیمت: 385 هزار تومان با گارانتی

7 – Desire 310

یک گوشی ارزان و زیبا از اچ تی سی را با هم می‌بینیم. صفحه نمایش این گوشی زیبا اندازه بزرگ 4.5 اینچی داشته و اندروید 4.2.2 روی آن به صورت پیش‌فرض نصب است. پردازنده استفاده شده در این گوشی 4 هسته‌ای است و در نهایت سرعت خود می‌تواند فرکانس 1.3 گیگاهرتز را برای کاربر به همراه بیاورد. دوربین اصلی 5 مگاپیکسل و باتری ظرفیت 2000 میلی‌آمپری دارد.

حدود قیمت: 300 هزار تومان با گارانتی

8 – Desire 516

یک گوشی زیبای دیگر از اچ تی سی که مهارت خاصی در طراحی گوشی‌های هوشمند دارد. این گوشی اندازه صفحه نمایش 5 اینچی دارد که برای یک گوشز ارزان قیمت یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. پردازنده 4 هسته‌ای است و نسخه 4.2.2 اندروید به صورت پیش‌فرض روی گوشی نصب است. حافظه داخلی گوشی 4 گیگابایت وامکان استفاده از کارت حافظه خارجی تا 32 گیگابایت نیز وجود دارد.

حدود قیمت: 415 هزار تومان با گارانتی

9 – Ascend Y330

هوآوی در ساخت گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت تبحر دارد. Y330 صفحه نمایشی 4 اینچی دارد. سیستم عامل گوشی اندروید 4.2 است و پردازنده استفاده شده در گوشی 2 هسته‌ی است. رم گوشی 512 مگابایت و حافظه داخلی آن 4 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 32 گیگابایت در آن قرار دارد.

حدود قیمت: 225 هزار تومان با گارانتی

10 - Ascend Y600

Y600 گوشی ارزان قیمتی است که صفحه نمایشی 5 اینچی دارد. این گوشی یک پردازنده 2 هسته‌ای دارد که فرکانس آن 1.3 گیگاهرتز است. سیستم عامل این هوشمند اندروید 4.2 بوده و دوربینی که در پشت آن قرار دارد کیفیت 5 مگاپیکسلی دارد.

حدود قیمت: 285 هزار تومان با گارانتی

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 260 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 8:31

همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی با مشارکت تمامی دستگاه‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی در مهر ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش صبحانه، ابراهیم نیک آیین، دبیر اجرایی همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی در نشست نمایندگان سازمان‌های مرتبط برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: محورهای این همایش فضای مجازی و مربیان در پیشگیری از آسیب‌ها، فضای مجازی و تبعات روانی و اجتماعی، فضای مجازی هویت یابی و فرهنگ پذیری، روابط بین نسلی و فضای مجازی و نهاد خانواده است.
همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی

وی ادامه داد: فضای مجازی و زنان، مدل‌های مداخله در ارتقای امنیت و بهره‌وری در فضای مجازی، فنون و رویکردهای تحقیقی در فضای سواد دیجیتال و فضای مجازی و سیاستگذاری در فضای مجازی دیگر محورهای این همایش هستند.

دبیر اجرایی همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی خواستار همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های فضای مجازی شد و اظهار کرد: خواستار سهم خواهی علمی از سوی مراجع ذیربط هستیم و  از نظرات و پیشنهادات لازم برای ارتقاء کیفیت آن استقبال می‌کنیم.

نیک آیین تصریح کرد: برگزاری این همایش مشارکتی خواهد و تمامی سازمان‌های کنشگر در آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی می‌توانند تعهدات خود را مدنظر قرار دهند.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از 120 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که از میان آنها 50 مقاله برگزیده شده است و امکان انتشار این مقالات نیز در آینده‌ای نزدیک وجود دارد.

همچنین در پایان این نشست قرار بر این شد که اتاق فکری میان برگزار کنندگان و مشارکت دهندگان این همایش برگزار شود تا در زمینه رشد علمی بحث و تبادل نظر صورت پذیرد. این همایش به همت بنیاد پیشگیری و ارتقاء سلامت دنیای آینده و با مشارکت سازمان بهزیستی، معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشگاه علامه طباطبایی، بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشکده علوم اجتماعی، پلیس فتا و جمعی از سازمانهای مردم نهاد برگزار خواهد شد.

در پایان این نشست تمامی نمایندگان مشارکت کننده در این همایش متعهد می‌شوند تا تعهداتی همچون برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی، نمایش فیلم و انیمیشن‌های آسیب‌های اجتماعی، انتشار مقالات، حمایت‌های معنوی از همایش و استمرار همایش‌هایی از این دست را برعهده بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 200 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 8:31

چرا در تلگرام (Telegram) ریپورت می‌شویم؟ / تمام دلایل ریپورت شدن و نحوه خروج از ریپورت به همراه نرم افزارهای آن را در این مطلب به شما آموزش می دهیم.

فنون اتصالات ...
ما را در سایت فنون اتصالات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان fonoon بازدید : 211 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 8:31